شهر مفتول

ساخت وبلاگ

 

از جمله محصولات پرکاربرد و مهم در صنايع ساختمان‌سازي، افزودني بتن است.  افزودني بتن موادي به صورت گرد يا مايع است که به منظور اصلاح خواص بتن در زمان اختلاط بتن به آن افزوده مي‌شود. افزودني بتن به دسته‌هاي  مختلفي تقسيم مي‌شود. در اين ميان چسب بتن، الياف بتن و ضد يخ بتن مهم‌ترين افزودني‌هايي هستند که به منظور جبران برخي ضعف‌ها به اين محصول اضافه مي‌شود. به طور کلي در زمان ساخت‌وساز در هر شرايطي لازم است اين افزودني‌ها به بتن اضافه شوند. به طور مثال بتن‌ريزي در هواي سرد و يخ‌بندان هميشه يکي از مشکلات رايج بوده است. براي رفع اين مشکل از محصولي به اسم ضد يخ بتن استفاده مي‌شود. الياف بتن نيز به منظور جبران ضعف اين سازه و همچنين ايجاد مقاومت کافي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در کنار همه اين ها، استفاده از چسب بتن جهت ايجاد مقاومت کافي و يا چسباندن بافت جديد به بافت قديمي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در اين بخش در مورد قيمت خريد انواع افزودني‌هاي  بتن از جمله چسب، الياف و ضد يخ بتن صحبت مي‌کنيم. در واقع در زمان خريد، مهم‌ترين مسئله بعد از کيفيت و کاربرد، توجه به قيمت است. اينکه چه مسائلي قيمت اين محصولات را تعيين مي‌کند از اهميت بالايي برخوردار است.

قيمت خريد افزودني چسب بتن

از جمله افزودني‌هاي مهم و پرکاربرد در بتن، چسب بتن است. در يک جمله کلي بخواهيم کاربرد اين محصول را بيان کنيم بايد بگوييم استفاده از چسب بتن به منظور ترميم بتن، آب‌بندي، ترميم بافت‌هاي قديمي، افزايش مقاومت، جلوگيري از ايجاد ترک و بهبود برخي خواص مکانيکي و شميايي بتن لازم است. چسب‌ها به دو دسته اپوکسي و لاتکس يا پليمري دسته‌بندي مي‌شوند. لازم به ذکر است تمام اين چسب‌ها شامل پليمر بوده و يا در زمان واکنش شيميايي اين پليمر ايجاد مي‌شود. پليمر به منظور ايجاد خاصيت چسبندگي از اهميت زيادي برخوردار است.

چسب لاتکس، از کوپليمر محلول در آب ساخته مي‌شود. ظاهر اين چسب شيري رنگ است. اين محصول به منظور چسباندن کاشي، سراميک، سنگ‌هاي تزئيني و… مورد استافده قرار مي‌گيرد. چسب اپوکسي نيز از دو جزء رزين و سخت‌کننده ايجاد مي‌شود. از چسب بتن در موارد مختلفي استفاده مي‌گردد. کاربرد چسب بتن شامل ترميم بتن فرسوده، آب‌بندي، افزايش خاصين چسبندگي، جلوگيري از ايجاد ترک بتن، اتصال ميلگرد به بتن و افزايش مقاومت مکانيکي است. در بتن‌ريزي در ترميم بتن‌هاي فرسوده و ترميم سازه‌هاي بتني به وفور از اين محصول استفاده مي‌شود. قيمت چسب بتن بر اساس نوع چسب، مواد ترکيبي موجود در آن، اندازه و وزن آن و برند سازنده تعيين مي‌شود.

قيمت خريد افزودني الياف بتن

الياف بتن، از جمله مصالح جديد ساختماني است. استفاده از الياف بتن در زمان آرماتوربندي اين سازه، سبب بهبود بسياري از خواص در آن مي‌شود. مهم‌ترين کاربرد استفاده از الياف بتن در زمان بتن‌ريزي، بهبود خواص و در نهايت افزايش مقاومت بتن است. زماني که از اين محصول در بتن استفاده مي‌شود، بتن را در برابر ضربه و شکنندگي مقاوم مي‌سازد. از طرفي افزايش خاصيت انعطاف‌پذيري در بتن نيز از ديگر مزاياي استفاده از اين محصول است. بتن در حالت کلي مقاومت کششي پاييني دارد. به همين علت در محاسبه سازه‌هاي بتني از اين مقاومت صرفه نظر مي‌شود. براي جبران چنين ضعفي بتن را مسلح مي‌کنند. يعني علاوه بر استفاده از ميلگرد ساده و آجدار، از الياف بتن به منظور مسلح کردن استفاده مي‌گردد.

علت اصلي استفاده از الياف بتن، حذف ميلگرد و آرماتور از سازه است. همچنين در صورت استفاده از اين افزودني، سرعت اجراي پروژه به مقدار زيادي افزايش پيدا مي‌کند. افزايش عمر بتن و جلوگيري از خستگي به مرور زمان، از ديگر علت‌هاي استفاده از اين محصول است. قيمت الياف بتن به عوامل مختلفي بستگي دارد. به طور کلي قيمت اين محصول بر اساس نوع افزودني بتن، وزن الياف بتن، مقدار الياف مورد نياز، برند کارخانه سازنده و… تعيين مي‌شود.

قيمت خريد ضد يخ بتن

بتن‌ريزي در هواي سرد، يکي از چالش‌هاي بزرگ در صنعت ساخت‌وساز است. چرا که اين پروسه، با مشکلات زيادي روبه‌رو خواهد بود. در واقع در صورت بتن‌ريزي در هواي سرد، بتن دچار يخ‌زدگي مي‌شود. اين مسئله تا مقدار زيادي سبب کاهش دوام و استحکام در بتن مي‌شود. بنابراين در طولاني مدت بتن دچار ترک شده و در نهايت عمر سازه و بتن کاهش پيدا مي‌کند.

به منظور جبران چنين ضعفي از محصولي به اسم ضد يخ بتن استفاده مي‌شود. ضديخ بتن نوعي ماده شيميايي است که با کاهش نقطه انجماد بتن، سبب جلوگيري از حرکت آب در بتن و در نتيجه يخ زدن آن مي‌شود. در زمان اختلاط بتن اين ماده به مقدار توصيه شده به بتن اضافه شده و در نتيجه از يخ زدن بتن در طول بتن‌ريزي و بعد از آن جلوگيري مي‌کند. ضد يخ بتن به انواع مختلفي تقسيم مي‌شود. ضد يخ مايع، پودري، شيميايي، بدون کلرايد، با کلرايد، شيمي و… انواعي از اين محصول هستند. قيمت خريد ضد يخ بتن بر اساس نوع آن تعيين مي‌شود. البته عواملي نظير وزن، برند سازنده و مسائلي از اين قبيل در اين مسئله دخيل هستند.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : افزودنی بتن , چسب بتن , الیاف بتن , ضد یخ بتن , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 65 تاريخ : يکشنبه 29 / 5 ساعت: 19:22

 

 

بتن، مهم‌ترین و ابتدایی‌ترین محصول به منظور ساخت یک سازه و ساختمان است. اگرچه این محصول، محصولی مهم و کاربردی است، اما به تنهایی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. چرا که در برابر بیشتر نیروهای کششی و فشاری مقاومت چندانی ندارند. برای جبران این ضعف از ابزارهای مختلفی از جمله میلگرد ساده استفاده می‌شود. اما ابزار یا محصولی دیگر که به منظور ایجاد یا اصلاح خواصی خاص در بتن مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزودنی بتن است. افزودنی بتن در انواع مختلفی وجود دارد. سه مورد از مهم‌ترین افزودنی ها، روان کننده، ترمیم کننده و ژل میکروسیلیس در بتن است. در این بخش قصد داریم در مورد عوامل موثر بر قیمت این سه افزودنی صحبت کنیم. به طور کلی فاکتورهای مختلفی روی قیمت این محصولات تاثیرگذار هستند. در ادامه در مورد مشخصات و کاربرد هر یک و همچنین عوامل تاثیرگذار روی قیمت صحبت می‌کنیم.

عوامل موثر بر قیمت روان کننده بتن

یکی از افزودنی‌های مهم و کاربردی در بتن، روان کننده بتن است. روان کننده همانطور که از نامش پیداست، به بتن افزوده می‌شود تا آن را نرم کرده و خاصیت شکل‌پذیری در این محصول را بهبود دهد. از طرفی در صورت استفاده از این ماده در اختلاط بتن، خاصیت چسبندگی بتن کاهش پیدا می‌کند. همچنین اصطحکام بتن کم می‌شود. به این ماده، فوق روان کننده یا کاهنده آب نیز گفته می‌شود. در واقع با افزودن این محصول به بتن، خصوصیات و کارایی آن افزایش پیدا می‌کند. یکی از مهم‌ترین تاثیراتی که روان کننده در بتن می‌گذارد، افزایش مقاومت بتن است.

روان کننده بتن، از ترکیب شیمیایی نفتالین سولفوناتی و ملامین سولفوناتی تولید می‌شود. اگر برایتان سوال است که چرا باید از روان کننده بتن استفاده کنیم باید بگوییم که استفاده از این محصول سبب افزایش عدد اسلامپ در بتن می‌شود. همچنین مقاومت مورد نیاز را تامین می‌کند. بسیاری از مهندسین و ساختمان‌سازان به منظور سرعت بخشیدن در پروژه نیز از این محصول استفاده می‌کنند. قیمت روان کننده بتن مانند دیگر افزودنی‌های بتن بر اساس وزن، برند کارخانه سازنده، کیفیت، نوع و… تعیین می‌شود.

عوامل موثر بر قیمت ترمیم کننده بتن

قبل از بررسی عوامل موثر بر قیمت ترمیم کننده بتن، بهتر است به طور مختصر در مورد این محصول صحبت کنیم. ترمیم کننده یک محصول بسیار کاربردی و مهم در میان افزودنی‌های بتن است. این محصول بر پایه سیمان بوده و محصولی آماده است. در واقع برای استفاده از آن تنها کافیست با مقداری آب ترکیب شود تا مورد استفاده قرار گیرد. ترمیم کننده‌‌های بر پایه سیما و لاتکس، خاصیت انقباض ندارند. این محصول دارای نفوذپذیری کم اما طول عمر بالاست. از طرفی گرانول نداشته و یون کلر هم ندارد.

از ترمیم کننده بتن به منظور تعمیر سازه‌های قدیمی، تعمیر اجزای ساختمانی، تعمیر تیر و ستون، محافظت از بتن یا ترمیم بتن‌های قدیمی، تعمیر سازه‌های دریایی و… استفاده می‌شود. اگر بخواهیم ویژگی‌های مثبت این محصول را معرفی کنیم باید بگوییم خاصیت انقباض ندارد. همین مسئله سبب می‌شود تا اتصال خوبی در بتن ایجاد کند. نیازی به آماده‌سازی ندارد و همین مسئله سبب می‌شود تا عملیات بتن‌ریزی با سرعت بیشتری صورت گیرد. نفوذپذیری کم و صرفه‌جویی در هزینه در زمان بتن‌ریزی از خاصیت‌های اصلی این محصول است. قیمت ترمیم کننده بتن بر اساس عوامل مختلفی تعیین می‌شود. در واقع هر چقدر وزن بیشتری داشته باشد، قیمت آن افزایش میابد. از طرفی کیفیت و کارخانه سازنده در قیمت موثر هستند. کیفیت بالای ترمیم کننده بتن سبب افزایش قیمت آن نیز می‌شود.

عوامل موثر در قیمت ژل میکروسیلیس

ژل میکروسیلیس ، که به عنوان ژل میکروسیلیکا شناخته می‌شود، نوعی افزودنی بتن پرکاربرد است که بر پایه روان‌ساز بتن بوده و در سنگ مصنوعی، موزاییک پلیمری، نیوجرسی، استوپر، کفپوش و… استفاده میشه. استفاده از ژل میکروسیلیس در بتن و یا سازه‌های مختلف، سبب ایجاد مقاومت و دوام بالا می‌شود. ژل میکروسیلیس از دوده سیلسی تشکیل می‌شود. استفاده از این محصول در بتن سبب ایجاد سازه‌ای پرمقاومت، نفوذناپذیر و بادوام می‌شود. ژل میکروسیلیس در سه نوع وجود دارد که شامل ژل میکروسیلیس بر پایه لیگنو، نفتالین، کربوکسیلات، الیاف ‎‌دار و… است. این محصول همچنین بر اساس میزان گیرش به سه دسته دیرگیر، زودگیر و نرمال تقسیم می‌شود. اصلی‌ترین عوامل موثر در قیمت ژل میکروسیلیس نوع آن، درصد گیرش آن، وزن آن و… است.

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : افزودنی بتن , ژل میکروسیلیس , ترمیم کننده بتن , روان کننده بتن , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 69 تاريخ : شنبه 28 / 5 ساعت: 19:51

 

سیم آرماتوربندی یا مفتول آرماتوربندی و سیم خاردار را به قیمت روز می‌توانید از شهر مفتول تهیه نمایید. شهر مفتول، معتبرترین تولیدکننده انواع سیم آرماتوربندی، سیم خاردار و محصولات مفتولی است. چنانچه قصد خرید    انواع سیم آرماتوربندی و سیم خاردار را دارید، بهتر است اطلاعاتی کامل از این دو محصول داشته باشید و با اطمینان خاطر خرید کنید. در این بخش قصد داریم در مورد سیم آرماتوربندی و سیم خاردار و کاربرد آنها صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

خرید مفتول گالوانیزه

سیم مفتول گالوانیزه به نام مفتول سفید نیز معرفی می‌شود در دسته محصولات مفتولی قرار می‌گیرد. به منظور تولید مفتول گالوانیزه، مفتول سیاه تحت گالوانیزاسیون قرار می‌گیرد. گالوانیزاسیون شامل مراحلیست که مفتول در برابر اکسید شدن و زنگ زدن مقاوم می‌شود. این مسئله سبب می‌شود تا از مفتول در هر شرایط آب و هوایی بتوان استفاده کرد. سیم مفتول گالوانیزه به دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد تولید می‌شود.

مفتول گالوانیزه به جهت مقاومت عالی که در برابر زنگ‌زدگی دارد، کاربرد زیادی نیز داراست. ساده‌ترین کاربرد این محصول شامل ساخت لوازم تزئینی و حصارکشی است. پوشش محافظتی گالوانیزه بر روی این محصول سبب می‌شود تا در برابر شرایط محیطی مختلف مقاومت بالایی از خود داشته باشد. همین مسئله سبب می‌شود کاربرد استفاده از مفتول گالوانیزه در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار زیاد باشد. از طرفی این پوشش سبب می‌شود مفتول طول عمر بیشتری داشته باشد و در برابر خراش و ساییدگی مقاوم باشد. از طرفی در برابر آتش‌سوزی نیز مقاوم می‌شود. بنابراین از مفتول گالوانیزه علاوه بر ساختمان‌سازی در موارد دیگر نیز استفاده می‌شود. به منظور خرید مفتول گالوانیزه با بهترین کیفیت با شهر مفتول در ارتباط باشید.

خرید سیم سیاه یا مفتول آرماتوربندی

مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی، به صورت مفتول آنیل شده نیز شناخته می‌شود. کاربرد این محصول در صنایع بسته‌بندی، قالب بندی، ساخت انواع مفتول گالوانیزه، آرماتوربندی و… رایج است. به منظور تولید این محصول میلگرد کلاف که 5.5 تا 8 میلی‌متر باشد را در دمای 800 تا 900 درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهند. در واقع طی روش نورد سرد تولید می‌شود و در دستگاه‌های کشش به 1.2 الی 6 میلی‌متر تبدیل می‌شوند. در نهایت در کلاف‌های 15 الی 20 کیلویی دسته‌بندی شده و در کوره آنیل تحت حرارت قرار می‌گیرند.

از مفتول سیاه یا سیم آرماتوربندی در موارد مختلفی استفاده می‌شود. این محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شود. به طور کلی استفاده از آن در مواردی همچون آرماتوربندی، قالب‌بندی، بسته‌بندی کشاورزی، عایق‌بندی و نجاری رایج است. قطر مفتول مورد نظر برای ساخت آن به کاربرد و میزان نیرویی که باید تحمل کند بستگی دارد. از خواص اصلی آن شامل خاصیت انعطاف‌پذیری بالای آن است. این مسئله سبب سهولت کار با آن می‌شود. استفاده از مفتول سیاه به دلیل خواصی که دارد بسیار رایج است. به منظور اطلاع اطلاع از قیمت خرید سیم مفتول سیاه با شهر مفتول تماس بگیرید.

خرید سیم خاردار

سیم خاردار محصولی است که در اطراف به وفور می‌بینیم. در میان محصولات مشابه، سیم خاردار رایج‌ترین محصول بوده و مناسب‌ترین قیمت را دارد. از این محصول به منظور ایجاد امنیت و حصار کشی در محوطه‌های خاص استفاده می‌شود. این محصول از سیم مفتول که نوعی فولاد نرم است ساخته می‌شود. به منظور حصارکشی از این محصول استفاده می‌شود. در واقع یک ابزار محافظتی است. از آن جایی که قیمت مناسبی داشته و وزن سبکی دارد، بسیار کاربرد دارد. ساختار اصلی آن نیز سیم فولادی با روکش گالوانیزه است. روکش گالوانیزه سبب مقاومت این سیم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود.

سیم خاردار به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که شامل سیم خاردار حلقوی و خطی است. هر یک از آن‌ها نیز کاربرد خاص خود را دارند. استفاده از این محصول ویژگی و مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین ویژگی سیم خاردار نیز شامل ضد زنگ بودن آن، مقاومت و استحکام بالا در شرایط آب و هوایی مختلف، قیمت مناسب و سهولت در اجرا است. به طور کلی به منظور مهار کردن، تقسیم کردن فضا و مناطق نظامی از سیم خاردار استفاده می‌شود. برای اطلاع از قیمت سیم خاردار با شهر مفتول در ارتباط باشید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با قیمت مناسب با شماره 37556-021 تماس بگیرید و یا به آدرس https://shahrmaftool.com مراجعه کنید.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : سیم خاردار , سیم آرماتوربندی , مفتول گالوانیزه , سیم مفتول گالوانیزه , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 56 تاريخ : شنبه 21 / 5 ساعت: 20:04

 

 

توری، یکی از محصولات مهم و کاربردی در ایجاد امنیت و یا حتی ساخت محصولات مختلف است. ایجاد امنیت و حفاظت از محیط‌های مختلف همیشه دغدغه بشر بوده است. برای ایجاد امنیت از مصالح مختلفی استفاده می‌شود که مهم‌ترین  آن‌ها توری است. توری، محصولی مفید و کاربردی است که از سیم مفتول ساخته می‌شود. گاها برای تولید این محصول از سیم مفتول گالوانیزه استفاده می‌شود. سایز، ضخامت، نوع و ابعاد چشمه‌های هر توری بر اساس کاربرد با دیگری متفاوت است. اما به طور کلی توری‌ها در انواع مختلف سرندی، فرنگی، مش و… ساخته می‌شوند. در این بخش قصد داریم در مورد قیمت روز سه توری مهم یعنی توری پرسی، توری گابیون و توری مرغی صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات مفیدی کسب کنید   .

قیمت روز انواع توری پرسی

قبل از بیان عوامل موثر در قیمت روز انواع   توری پرسی، خوب است با این محصول آشنا شوید. توری پرسی یکی از انواع توری است. این محصول با نام فنس پرسی یا توری مشبک نیز شناخته می‌شود. داشتن چشمه‌های مربع و مستطیل شکل از جمله خصوصیات بارز این محصول است. ظاهر این توری، شبیه به توری جوشی است. برای ساخت این توری، تاروپود مفتول به یکدیگر بافته می‌شود. بافت این محصول سبب می‌شود تا استحکام آن افزایش پیدا کرده و در عین ثبات زیاد، انعطاف‌پذیری مطلوبی نیز داشته باشد.

جنس مفتول بکار رفته در ساخت این توری از فلز، آهن و حتی گالوانیزه است. قطر مفتول نیز بین 3 تا 6 میلی‌متر است. اگر بخواهیم مزایای این توری را بیان کنیم باید بگوییم سطح آن کاملا ضدلغزش است. قیمت مناسب و حذف و نصب راحت از دیگر مزایای این توری است. توری پرسی گالوانیزه در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی دارد. از توری پرسی در موارد مختلفی استفاده می‌شود. مهم‌ترین  کاربردهای این توری ساخت حفاظ برای درب و پنجره، ساخت قفس حیوانات، حصارکشی دور زمین، باغ و مزارع، ساخت پانل‌های سه بعدی، مسلح کردن بتن فوندانسیون کف و دیوارها و… است. قیمت روز انواع توری پرسی بر اساس فاکتورهای زیر محاسبه می‌شود:

  • قیمت روز مفتول
  • ضخامت مفتول بکار رفته در آن
  • ابعاد چشمه
  • وزن توری

شرایط اقتصادی و سیاسی کشور

قیمت روز انواع توری گابیون

فنس گابیون یا توری گابیون، یکی از انواع توری فلزی است. برای تولید این توری مانند دیگر توری‌ها از سیم مفتول استفاده می‌شود. در واقع از بافته شدن سیم مفتول‌ها به یکدیگر توری گابیون تولید می‌شود. درون توری گابیون معمولا از سنگ‌ریزه پر شده و در فضاهای مختلف استفاده می‌شود. به منظور ساخت این توری از مفتول‌هایی با ضخامت 2، 2.5 و 3 میلی‌متر استفاده می‌گردد.

توری گابیون در انواع مختلفی‌ دسته‌بندی می‌شود. فنس گابیون سبدی، توری تشکی، توری گابیون مش و در نهایت توری تزئینی انواع مختلف توری گابیون است. این محصول با نام توری سنگی نیز شناخته می‌شود. از این محصول در موارد مختلف از جمله امور عمرانی، معماری بنا، ساخت‌وساز و… استفاده می‌شود. از جمله اصلی‌ترین  فاکتورهای تعیین کاربرد توری گابیون، ضخامت مفتول بکار رفته در آن است. اما اگر بخواهیم به طور دقیق‌تر کاربرد این محصول را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم به منظور مقاوم‌سازی بناهای مختلف، ایجاد استحکام در ساختمان‌های قدیمی، نماسازی و محوطه‌سازی، استفاده در کنار جاده‌ها به منظور جلوگیری از ریزش کوه، استفاده در کنار دریا برای جلوگیری از پیش‌روی آب و… از این محصول استفاده می‌شود. قیمت توری گابیون بر اساس فاکتورهای زیر تعیین می‌شود:

  • ضخامت و جنس مفتول بکار رفته در ساخت
  • ابعاد چشمه
  • وزن توری
  • وضعیت داخلی کشور

قیمت روز انواع توری مرغی

سومین نوع توری که قصد داریم در مورد قیمت روز آن صحبت کنیم، توری مرغی است. توری مرغی محصولی‎ست که به دو روش گالوانیزه گرم و یا گالوانیزه سرد تولید می‌شود. معمولا توری که به روش گالوانیزه گرم تولید می‌شود، از کیفیت بهترین در مقایسه با گالوانیزه سرد برخوردار است. توری مرغی گالوانیزه گرم در کشور ایران تولید می‌شود. اما توری مرغی گالوانیزه سرد توری چینی است. توری مرغی گالوانیزه گرم، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی نیز مقاومت بالایی دارد. اما توری مرغی گالوانیزه سرد، در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت چندانی ندارد.

اگر بخواهیم مزایای توری مرغی را بیان کنیم باید بگوییم وزن سبکی داشته و به راحتی می‌توان آن را جابه‌جا نمود. قیمت توری مرغی نسبت به توری‌های دیگر مناسب بوده و این محصول در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی دارد. سرعت و سادگی در اجرا از مزایای دیگر این محصول است.

قیمت روز انواع توری مرغی بر اساس فاکتورهای زیر محاسبه می‌شود:

  • جنس توری
  • روش تولید توری
  • ضخامت مفتول
  • ابعاد چشمه و وزن توری

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری پرسی , توری مرغی , توری گابیون , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 39 تاريخ : سه شنبه 17 / 5 ساعت: 17:29

از جمله محصولات کاربردی تولید شده با فلز، توری‌ها هستند. توری محصولی‌ست که به منظور ایجاد امنیت و حصارکشی در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته کاربرد توری تنها به این مسئله محدود نمی‌شود. از توری در ساختمان‌سازی و صنایع مختلف نیز استفاده می‌شود. انواع توری شامل توری پرسی، سرندی، جوشی، گابیون، مرغی و… است. این توری‌ها از نظر ضخامت مفتول بکار رفته، روش تولید، ابعاد چشمه و کاربرد با هم متفاوت هستند. در این بخش قصد داریم در مورد عوامل موثر بر قیمت سه توری مهم یعنی توری فرنگی، مش و رابیتس صحبت کنیم. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

عوامل موثر بر قیمت توری فرنگی

یکی از انواع توری، توری فرنگی است. توری فرنگی از نظر شکل ظاهری شبیه به توری مرغی و گابیون است. این محصول از چشمه‌های شش ضلعی تشکیل می‌شود. روش تولید توری فرنگی به دو صورت گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد است. قیمت توری فرنگی به میزان زیادی بر اساس گرم یا سرد بودن آن تعیین می‌شود.

توری فرنگی گالوانیزه سرد، به روش گالوانیزه سرد تولید می‌شود. این محصول در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی مقاومت بالایی نداشته و به راحتی در معرض خوردگی قرار می‌گیرد. توری فرنگی گالوانیزه گرم، توسط روش گالوانیزه گرم تولید شده و در برابر بارندگی، زنگ‌زدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد. کاربرد توری فرنگی بسیار گسترده است. از این محصول در صنعت ساختمانی، سوله‌سازی، مجسمه‎سازی و… استفاده می‌شود. استفاده از توری فرنگی به سبب مقاومت عالی که در برابر خوردگی دارد، در مناطق مرطوب توصیه می‌شود. در صنایع ساختمانی از این توری به منظور جلوگیری از سقوط مصالح روی سر افراد، جلوگیری از نفوذ جانوران موذی و… از این محصول استفاده می‌شود. عوامل موثر در قیمت توری فرنگی به شرح زیر است:

ابعاد چشمه ها

ضخامت و جنس مفتول بکار رفته برای ساخت آن

وزن کلی توری

قیمت مواد اولیه در بازار

عوامل موثر بر قیمت توری مش

توری مش با نام مش جوشی نیز شناخته می‌شود. این توری شبکه‌ای  مشبک و فلزی است که برای ساخت آن بر خلاف سایر توری‌ها از میلگرد ساده یا آجدار استفاده می‌شود. این محصول در سه دسته پنلی، آجدار و فولادی تولید و به بازار عرضه می‌گردد. برای ساخت این توری تنها از میلگرد استفاده نمی‌شود. در برخی مواقع نیز از سیم مفتول هایی با ضخامت مختلف برای تولید آن استفاده می‌شود. این توری در ساختمان‌سازی کاربرد زیادی دارد. به طور کلی برای دیوار باربر، سقف و پارتیشن از این توری در شکل‌های مختلف استفاده می‌شود. اما مهم‌ترین کاربرد توری مش، مسلح کردن بتن فوندانسیون در زمان ساخت‌ و ساز است. به منظور تولید این توری، میلگردها روی هم قرار گرفته و توسط جوش بهم متصل می‌شوند. لازم به ذکر است این توری در مقایسه با توری‌های دیگر، از نظر بافته شدن مفتول متفاوت است.

اگر بخواهیم مزایای این محصول را بیان کنیم باید بگوییم توری به صرفه ی بوده و از مقاومت بالایی نیز برخوردار است. از طرفی شبکه‌های میلگردی در این توری سبب سرعت بخشیدن به پروژه اجرایی می‌شود. هزینه حمل و نقل این توری به سبب راحت بودن بسیار کمتر بوده و به طور کلی به صرفه است. عوامل موثر بر قیمت توری مش شامل موارد زیر است:

قیمت میلگرد

قیمت مفتول

وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور

وزن توری

ابعاد چشمه

عوامل موثر بر قیمت رابیتس

رابیتس ، نوعی توری و محصولی فلزی است که در ساختمان‌سازی به منظور کارهای تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از ورق فولادی و به صورت مشبک تولید می‌شود. در واقع ورق گالوانیزه که محصول پایه برای تولید است، با کشش عرضی و پرس کردن و طی کردن مراحلی به رابیتس تبدیل می‌شود. از این محصول در موارد مختلفی استفاده می‌شود. به طو کلی در سقف کاذب، گچ‌کاری، گچ‌بری، پوشاندن بتن سیمانی، ترمیم ترک‌های ساختمانی و… از رابیتس استفاده می‌شود.

رابیتس با مشخصات مختلفی تولید می‌شود. رایج‌ترین رابیتس‌های موجود در بازار رابیتس 9، 11 و 13 ستون است. رابیتس علاوه بر ساختمان‌سازی و کارهای تزئینی، در بتن‌ریزی ساختمان نیز کاربرد دارد. در واقع در مرحله فوندانسیون و بتن‌ریزی‌های حجیم برای افزایش استحکام از این محصول استفاده می‌شود. استفاده از رابیتس در بتن‌ریزی سبب سرعت اجرای بالا، استحکام بالا، امکان ایجاد طرح دلخواه مشتری و… می‌شود. در ساختمان‌سازی نیز به منظور رابیتس‌کاری دیوار، سقف کاذب، نمای ساختمان، ترمیم ترک‌های ایجاد شده و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. عوامل موثر بر قیمت رابیتس بر طبق موارد زیر است:

تعداد ستون‌های رابیتس

وزن رابیتس

کارخانه تولیدکننده

ابعاد رابیتس

قیمت مواد اولیه و ورق گالوانیزه

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : توری مش , رابیتس , توری فرنگی , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 38 تاريخ : دوشنبه 16 / 5 ساعت: 17:42

 

میلگرد ساده، الکترود و اسپیسر، سه مورد از محصولات مهم هستند که در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر کاربرد دارند. در این میان کیفیت میلگرد ساده و الکترود از اهمیت زیادی برخوردار است. بنابراین باید از مرکزی معتبر خریداری شوند. به منظور آشنایی با مشخصات و خرید انواع این محصولات با کیفیت تضمینی، ادامه این مطلب را دنبال کنید.

مشخصات الکترود جوشکاری

از جمله ضروری‌ترین تجهیزات جوشکاری، الکترود جوشکاری است. بدون این محصول فرآیند جوشکاری عملا غیرممکن است. بنابراین اهمیت استفاده از این ابزار بالاست. کاربرد الکترود جوشکاری در فرآیند جوشکاری، انتقال جریان الکتریکی از دستگاه جوشکاری به فلز و پر کردن فضای خالی در میان دو قطعه است. در واقع با کمک این محصول می‌توان به راحتی قطعات را به یکدیگر متصل کرد. الکترود جوشکاری در انواع مختلفی تولید می‌شود و هر یک نیز دارای کاربرد خاصی هستند.

ساختار الکترود جوشکاری به صورتیست که از دو قطعه فلزی و غیر فلزی تشکیل می‌شوند. در زمان استفاده از آن‌ها یک سمت به بخش غیر فلزی متصل شده و بخش دیگر نیز به قطعه جوشکاری متصل می‌شود.  در زمان جوشکاری، الکترود ذوب می‌شود و با ذوب شده الکترود فضای خالی بین دو قطعه پر می‌گردد.

اما میتوان گفت کاربرد اصلی الکترود، در آهنگری و جوشکاری است و سبب اتصال قطعات فلزی به وسیله جریان الکتریکی به یکدیگر می‌شود. الکترود دو نوع است: الکترود مصرفی و الکترود مصرف نشدنی. الکترود مصرفی، در صنعت زیاد استفاده نمی‌شود. چرا که نقطه ذوب این محصول پایین است. الکترود مصرفی از دو فولاد کربن و نیکل ساخته می‌شود. الکترود مصرفی در دو نوع روکش‌دار و بدون روکش تولید می‌شود.

مشخصات میلگرد ساده

میلگردها که از اجزای اصلی در بتن‌ریزی ساختمان هستند، در دو نوع ساده و آجدار تولید و روانه بازار می‌شوند. میلگرد ساده قطعه‌ای فولادی و طویل به صورت توپر است. سطح این میلگرد کاملا صاف و یکدست بوده و فاقد آج است. به میلگرد ساده، میلگرد a1 نیز گفته می‌شود. در صنعت ساختمان‌سازی و صنایع دیگر از میلگرد ساده استفاده می‌شود. البته کاربرد میلگرد آجدار در مقایسه با نوع ساده بیشتر است. از آنجایی که بتن به تنهایی تحمل مقاومت در برابر نیروهای کششی را ندارد، از این رو در زمان بتن‌ریزی از میلگرد جهت جبران مقاومت کششی استفاده می‌شود. بنابراین استحکام و مقاومت سازه به میزان قابل توجهی افزایش میابد.

مشخصات خرید انواع اسپیسر

اسپیسر یکی از قطعات رایج در ساختمان‌سازی است که به منظور ایجاد فاصله بین دو میلگرد استفاده می‌شود. این محصول در انواع مختلفی تولید می‌شود. اسپیسر تنها فاصله‌انداز نیست بلکه این محصول می‌تواند نوعی پوشش روی میلگرد ایجاد کند و باعث جلوگیری از زنگ‌زدگی این محصول شود. در سازه هایی مانند دال و دیوار از اسپیسر بر روی میلگرد به عنوان پوشش استفاده می‌شود. کاربرد اسپیسر در بتن، ساختمان، سدسازی و تونل‌سازی نیز رایج است.استفاده از اسپیسر بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. به منظور خرید اسپیسر لازم است بدانید این محصول به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که رایج‌ترین آن‌ها شامل اسپیسر بتنی، فلزی، پلاستیکی و… است.

 

شهر مفتول...
ما را در سایت شهر مفتول دنبال می کنید

برچسب : الکترود , الکترود جوشکاری , اسپیسر , میلگرد , میلگرد ساده , میلگرد آجدار , نویسنده : شهر مفتول shahrmaftool بازدید : 52 تاريخ : سه شنبه 10 / 5 ساعت: 13:36